استخوان‌های بهتری بسازیم

جابجایی وزن در حالت ایستاده - به جلو/عقب

هدف

هدف اولیه: جلوگیری از سقوط            هدف ثانویه: عضله سازی

ناحیه هدف

عضلات ساق پا، ران و تنه

توضیحات

این تمرین با حرکت دادن مرکز بدن بر روی پایه تکیه گاه خود از جلو به عقب، عضلات پایین ساق و عضلات مرکزی شما را به چالش می‌کشد.

نحوه انجام

  1. به آرامی وزن خود را به سمت جلو به سمت انگشتان پا با استفاده از هر دو پا به طور مساوی منتقل کنید.
  2. به موقعیت شروع بازگردید.
  3. به آرامی وزن خود را با استفاده از هر دو پا به طور مساوی به سمت پاشنه خود برگردانید.
  4. به موقعیت شروع بازگردید.
  5. تکرار کنید.

در مورد هر گونه سؤالی که ممکن است در مورد یک وضعیت پزشکی داشته باشید، همیشه از پزشک خود یا سایر ارائه دهندگان بهداشتی واجد شرایط مشاوره بگیرید. هرگز توصیه‌های پزشکی حرفه ای را نادیده نگیرید. اطلاعات موجود در سایت‌ها صرفاً جهت افزایش دانش شما ارائه می‌شود اما برای دریافت مراقبت تخصصی می‌بایست از پزشک خود مشورت بگیرید. این وب سایت مسئولیتی در قبال هرگونه مشکل سلامتی که ممکن است ناشی از اطلاعات یا انجام ناصحیح تمرینات ارائه شده در این وب سایت باشد نخواهد داشت. لازم به ذکر است پس از دریافت هرگونه توصیه ای که در این سایت ارائه شده است، مشارکت در فعالیت‌ها به صورت داوطالبانه و با مسئولیت خود شما می‌باشد.

Scroll to Top